zondag 28 september 2014

Jogging Hamme.

Vandaag hebben we de Jogging in Hamme gelopen.
Het was prachtig weer, zonnig, 23°C en veel volk.

Om 14u30 was er de kids run.
Er waren zo'n 40 tal deelnemertjes.
Naar goede gewoonte heb ik met Matyas meegelopen.
Er waren 2 ronden, de eerste ronde moesten ze achter 2 lopers blijven en de 2de ronde mochten ze volle gas geven.
Ik heb Milan nog in 5de positie zien lopen, hij is uiteindelijk als 8ste gefinisht.
Knappe prestatie!
Matyas heeft een tijd van 5:15 gelopen, ook knap.
Hij is halfweg geëindigd.

Om 15u startte de 5,5km en de halve marathon samen.
De 11km startte om 16u.
Ik ben dus om 15u gestart en had besloten het rustig aan te doen, gezien de warmte.
Na de start zag ik mijn vaste haas 100m voor mij lopen.
Ik heb even gewacht tot iemand voorbij liep en ben dan, uit de wind, mee geglipt tot bij mijn haas.
We liepen met een 8 tal lopers in een tempo dat ik rustig kon volgen.
Na 18 minuten was er een versnelling en bleven we met 5 over, in een strak tempo.
Op een gegeven moment zag ik een trainer die me eens aangesproken had.
Hij riep dat het nog 360m was.
Ik ben beginnen versnellen en tot mijn verwondering is er niemand meegegaan.
Ik ben gefinisht als 35ste, van 136 deelnemers, in een tijd van 25:07 op 5,5km.
Omgerekend naar 5km is dit 22:55, mijn beste tijd dit jaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.