zaterdag 23 mei 2015

Jogging Elversele.

Vandaag hebben we de jogging in Elversele gelopen.
Het was aan het miezeren toen we aankwamen, maar wel zacht.

De kids liepen de 1 km, er waren 21 deelnemers.
De start was om 14u30.
Ik ben met Matyas meegelopen, hij heeft het goed gedaan en heeft er zelf enkele ingehaald.
Uiteindelijk is hij als 10de geëindigd op 4:35, Milan is knap 5de geworden.

Om 15u starte de 5 en de 10 km samen.
De 5 Km liep 2 kleine en 1 grote ronde.
Na de start, aan het doel en het voetbal veld overgelopen hebben, ging het voor de eerste keer omhoog.
Ik zag mijn mede loper en probeerde hem bij te houden.
Na de tweede kleine ronde, was het voor de 3de keer, nu helemaal de straat naar boven.
Het was aanklampen. Een kleine kilometer verder naderden we de dijk aan de Durme.
Voor de beklimming van de dijk heb ik mijn mede loper moeten laten gaan.
Nadat ik wat hersteld was, zag ik, dat ik op zo'n 20m bleef hangen en ben toen met 2 lopers die me passeerde meegelopen.
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk ben ik terug bij mijn compagnon gekomen.
We zijn na het verlaten van de dijk richting centrum gelopen, langs over een rommelmarkt om zo te finishen na een ronde rond het voetbalveld.
Ik heb mijn compagnon kunnen bijhouden en we zijn gefinisht in een tijd van 27:22 op 5,8km.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.