zondag 13 september 2015

Jogging De Ster Sint-Niklaas.

Op zaterdag 12 september hebben Matyas en ik de jogging in het provinciaal domein De Ster gelopen.
Milan was op uitstap en was er dus niet bij.

Onze Matyas heeft, om half drie, de kids run gelopen.
Ze moesten 2 ronden, van 400m, lopen op de piste.
De eerste ronde heeft hij zich, op mijn aanraden, rustig gehouden.
De tweede ronde mocht hij voluit gaan.
Hij heeft het volledige deelnemers veld uit elkaar gelopen en is als eerste geëindigd, in een tijd van 4m11.
De tweede deelneemster van de kids run is dus als laatste geëindigd.

Om drie uur startte de 5 km en de 10 km samen.
Ik liep de 5 km en moest twee ronden afleggen.
Start en finish op de piste en twee rondes rond de vijver van het domein.
Het was 20°C en licht gedruppel.
Gezien ik last heb gehad van een blessure, ben ik helemaal achteraan gestart en heb ik in de laatste gelederen mee gelopen.
De tweede ronde ben ik beginnen te versnellen om iemand bij te halen, wat me gelukt is.
Maar ik begon terug last te krijgen van mijn blessure en heb rustig uitgelopen in een tijd van 28m28.
Er zijn dit jaar nog twee joggings te gaan, ik ga proberen deze rustig uit te lopen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.