maandag 25 september 2017

Jogging Hamme.

Op zondag 24 september liepen
we de jogging in Hamme.
Het was zonnig en warm, een
dikke 20°C.

Matyas liep de kids run.
Er waren heel wat deelnemers.
Ze moesten 2 ronden afleggen,
waaronder 1 ronde achter
Robin Hood en mochten in de
2 de ronde voluit gaan.
Matyas is knap geëindigd als 16de.

Ik liep de 5,5 km, er waren ook
heel wat deelnemers.
Gezien ik sukkelde met een
ontsteking en pas de 3 de keer liep
na even out te zijn, ben ik achteraan
gestart. De eerste 2 km ben ik rustig
meegegaan om me niet te forceren.
En toen had ik het gehad en ben
beginnen versnellen.
Zo heb ik enkele keren versneld
om lopers voor mij in te halen.
Op een gegeven moment zat ik in
een klein groepje met pittig tempo
en ben daar gebleven om me niet
te forceren.
Op 500 m van de aankomst ben ik
beginnen versnellen en heb de
5,5 km gelopen in een tijd van
0:27:18.
Een gemiddeld tempo van 4:58 en
gemiddelde snelheid van 12,09 km/u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.