donderdag 28 juli 2011

Voor de pompoenen is het ideaal weer, je ziet ze letterlijk groeien.


























Mijn vrouwke heeft dit jaar voor het eerst warmoes gezaaid, lekker.



Mijn vrouw zorgt voor de tomaatjes. Ze heeft er al tomaten puree en ketchup van gemaakt mmm...
Je kan hier meer van vinden op haar blog "mama van een engeltje en 2 bengeltjes".
Zie mijn blogs die ik volg.
































De staakboontjes groeien goed, ik ben eens benieuwd voor de oogst.

Vandaag de prei eens opgehoogd.  




De struikboontjes zijn na een 2de plant uitgekomen, maar ik heb de indruk dat ze niet willen groeien.


rechts boontjes, prei, courgettes, pompoenen, wortels, sjalotten, knoflook
de aardappels links

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.