donderdag 28 juni 2012

Wedstrijd Haasdonk

Op zaterdag 23 juni was er wedstrijd in Haasdonk.
Onze Matyas heeft de 1km meegelopen.
Hij heeft het niet slecht gedaan en heeft zelf iemand ingehaald, waar hij zeer trots op was.
Milan had een verjaardagsfeestje. Ik heb de 5km gelopen.
Het weer zat mee 19°C, niet te warm en een beetje wind.
Het parcours van Haasdonk vind ik prachtig om zijn vergezichten.
Ik ben goed gestart en heb een tijdje in een groepje van 4 gelopen tot de laatste km.
Dan ben ik gaan versnellen tot we met 2 overbleven.
Deze is me op het laatste overgegaan.
Om blessures te vermijden heb ik besloten om niet meer te sprinten.
De aankomst was op de binnenkoer van een schooltje.
Ik heb mijn beste tijd van dit jaar gelopen, 25:14.
Ik ben best tevreden en zit op schema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.