zondag 17 juni 2012

wedstrijd Beveren

 
De kids hebben voor het eerst samen een wedstrijd van 1km gelopen.

Eerst een rondje opwarming, op de piste, met de kids.
 De wedstrijd ging voor het grootste stuk over een Finse piste. Ik ben met de jongens meegelopen, om hen te begeleiden. Dit vonden ze wel fijn.Hier zijn we ongeveer half weg.




Er waren 6 deelnemers voor de kids run.
Milan heeft er nog 2 ingehaald en is 3de
geworden.









Hij was trots op zijn 3de plaats.

Matyas is als 6de geëindigd, maar heeft voor zijn debuut heel goed gelopen.
Hij heeft zijn kilometer in een tijd van 7min28 gelopen.
Beveren is het zwaarste parcours van het seizoen. Ik had bijna mijn start gemist en liep zo goed als achteraan. Na de start was het meteen de Finse piste op, waardoor het een halve ronde duurde voor ik kon beginnen inhalen.

Een Finse piste veert zacht, maar kost meer energie.
Zeker met 2 hellingen in.
De aankomst was op de piste.

ondanks mijn gemiste start en het zware parcours, heb ik nog een tijd van 28:14 gelopen.
Ik heb er toch van genoten en de jongens waren zo enthousiast dat ze nog wedstrijden willen lopen. We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.