zaterdag 1 juni 2013

KWB jogging Bazel.

Vandaag hebben we de bulten cross in bazel gelopen.
De kinderen hebben de 1km gelopen.
Ze hebben het niet slecht gedaan.
Milan was 6de en matyas 11de in een tijd van 6min30.
Ik heb zoals gewoonlijk de 5km gelopen.
Er waren 123 deelnemers,  75 voor de 5km en 53 voor de 10km.
De 5km en 10km starten gelijk vandaag.
De start vertrok langs een smal pad van 500m.
Ik stond wat achteraan, aan de start, waardoor ik aan een slakkegangetje gestart ben.
Dus de volgende keer als ze samen starten meer vooraan gaan staan.
Er waren 2 ronden van 2,5km.
Na de eerste ronde had ik een tussen tijd van 14min.
Ik heb me de 2de ronde de ziel uit het lijf gelopen om nog een goeie tijd te halen.
Uit eindelijk ben ik gestrand op 26min28.
Het was een prachtig parcours.
Via 2 lange paden een stuk door het park van het kasteel van Bazel.
Omhoog, omlaag, via brugjes, ik vond het beter dan het vorige.
Voor het mooiste parcours al dit jaar.
Nu op naar de volgende jogging in Beveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.