zaterdag 22 juni 2013

KWB jogging Haasdonk

Vandaag hebben we de kgb jogging in Haasdonk gelopen.
De kids liepen de 800m.
Er waren heel wat deelnemertjes.
Milan heb ik zien starten en pas terug gezien aan de finish.
Hij had een tijd van 4min10.
Ik ben met Matyas meegelopen.
Hij wilde geen zijsteek en is daarom als laatste op zijn gemakje blijven lopen.
Maar heeft toch nog een tijd van 5min30 gelopen.
Ik liep zoals gewoonlijk de 5km.
Het parcours was licht gewijzigd.
Bij een temperatuur van 16°C een wind van 4bfr en zwaarbewolkt weer met af en toe wat nat gestuif was het nog een prachtige wedstrijd.
Ik ben voorin gestart en ben daarna overgeschakeld op een comfortabel ritme.
Na 12min ben ik beginnen doorgaan tot ik de wind op de kop kreeg.
Dan ben ik achter een andere loper blijven hangen om wat uit de wind te zijn.
Op 18min ben ik versneld en de laatste 500m ben ik voluit gegaan.
Ik ben gefinisht op een tijd van 23min56.
Mijn beste tijd van dit jaar.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.