zondag 17 augustus 2014

Oogst uit de tuin, deel 2.

zaterdag 16 augustus hebben we voor de tweede maal boontjes getrokken.
Milan heeft mij geholpen met de snijbonen te trekken.
Ik bovenaan, hij onderaan. De oogst was groter dan vorige keer.
We hebben nu zo'n 10 porties in de diepvries zitten en er hangen er nog een hoop aan.




















Ondertussen heeft mijn vrouwke de struikboontjes getrokken.
Zo hebben we ook terug 2 porties in de diepvries.
Na het trekken van de boontjes hebben we deze buiten op de bank in het zonnetje samen gekuist en gesneden. Het was weer heerlijk genieten.




















Terwijl ik de snijbonen sneed heeft mijn vrouwke nog een pompoen uitgedaan, waarvan we pompoensoep gegeten hebben. mmm leker!
Vooral onze Mirko houdt enorm van pompoen.
Ze heeft ook nog wat wortel uitgedaan.




















En ook nog wat pastinaak.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.