zaterdag 6 mei 2017

Jogging Lokeren.

Vandaag hebben Matyas en ik de jogging in het verloren bos van Lokeren gelopen. Het was zo'n 20°C en een aangename wind. De warmte voelde goed aan, na de koele trainingen van rond de 10°C de voorbije weken.

De kids liepen 1 km, in 2 ronden, rond het kasteel en de vijver van het verloren bos. Matyas liep de hele tijd in 2 de positie en eindigde knap als 2de, na een 20 tal meters van de koploper. De twee deelnemers hebben een schitterende jogging gelopen.

Zoals gewoonlijk liep ik de 5 km. 2 ronden, door het verloren bos, vervolgens richting dijk, pittig de dijk op, om vervolgens terug in het bos te duiken en rond de vijver te finishen. Er waren 45 deelnemers, mijn vaste loop maten waren niet aanwezig waardoor ik iemand anders moest zoeken met hetzelfde tempo. Bij de start dacht ik iemand te volgen die altijd een eind voor mij loopt, maar deze had beslist om het vandaag rustig aan te doen. Zo had ik bij de start de kopgroep gemist en was ik genoodzaakt om te achtervolgen. In de eerst ronde heb ik een klein groepje ingehaald, met de bedoeling mee te lopen maar ik vond het tempo niet zo hoog en ben verder gegaan naar de volgende 2 lopers. Deze ben ik ook overgegaan en in de 2de ronde ben ik net voor dijk kunnen aansluiten bij een andere loper. Samen hebben we nog een loper ingehaald maar het tempo lag te hoog voor mij. Toen we het bos in doken heb ik moeten lossen.

Ik ben geëindigd in een tijd van 0:24:28. Ik had gehoopt op 25 min, het resultaat was beter dan verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.