zaterdag 20 mei 2017

Jogging Elversele.

Vandaag hebben Matyas en ik de jogging in Elversele gelopen. Het was licht bewolkt met af en toe zon. Een 17 tal graden en een lichte wind.

Voor de 1 km waren er 11 deelnemers. Ze liepen 1 ronde. Start aan het doel, het voetbalveld over om zo naar boven richting wijk te lopen. Eenmaal door de wijk liepen ze via een wegel terug het voetbalveld op. Het veld moesten ze 3/4 rondlopen om te finishen. Matyas is als 5de geëindigd in een tijd van 00:04:13.

De 5 en 10 km starte samen om 15 u. Er waren heel wat deelnemers, maar mijn vaste loop makkers waren er niet. Dus probeerde ik iemand anders te volgen. We moesten 2 kleine en 1 grote ronde lopen, zo'n 6 km. Het was een snelle start. De eerste 2 ronden waren dezelfde van de kids. Ik liep mee met een vader en zijn zoon. Bij het ingaan van de grote ronde kreeg de zoon en ik het moeilijk. De vader besloot alleen verder te gaan en versnelde.
Voor ons liepen de snelle lopers en achter ons was er een gat. We zijn samen in een minder strak tempo de dijk van de Durme op gelopen. Aan de Mira brug zijn we linksaf richting N41 gelopen. Daar reedt een moeder met haar fiets ons voorbij, met in haar wiel haar zoon uit een loop club. De zoon met wie ik samen liep is mee gegaan, maar ik moest passen. Van de N41 ging het via wandel wegels richting wijk, om net zoals de kids na 3/4 voetbalveld te finishen.

Ik heb mijn 5,95km gelopen in 00:29:07.
Tempo 00:04:54   12,26 km/u.
63,50m stijgen in 2,9km (gem. 2,19%) 64,29m dalen in 3,11km (gem. 2,07%).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.