zaterdag 7 juni 2014

Jogging Bazel.

Vandaag hebben we de bultencross in Bazel gelopen.
De kids liepen de 1 km.
De start was om 14u30.
Er waren 6 deelnemers.
Ik heb met Matyas meegelopen als opwarming.
Milan is knap 3de geworden en Matyas 5de, in een tijd van 5:12.

De start van de 5km was samen met de 10km, om 15u.
Ze gaven vandaag 30°C, gezien de bewolking en de wind viel het best mee.
Ik ben midden in de groep gestart en heb zo een aangenaam tempo gezocht in de warmte.
Op sommige plaatsen was het heet als de zon er door kwam en de wind weg viel.
Maar toch vond ik het erg meevallen.
Ik ben nooit voluit gegaan.
Mijn hartslagmeter heeft maar 2 maal even gepiept, waarna ik wat gas terug nam.
Zo heb ik de jogging 'rustig' uitgelopen.
Ik had een tijd van 26:40.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.