maandag 23 juni 2014

Jogging Haasdonk.

Dit weekend hebben we de jogging in Haasdonk gelopen.
De kids liepen de 1km.
Het was zonnig en warm in het zonnetje.
Milan is 6de geworden en Matyas is als laatste geëindigd.
Matyas had niet veel zin en liep alleen maar voor zijn stempel.
Zo heeft hij op het einde van het seizoen zijn criterium prijs.
Maar bij de aankomst had hij geluk en is eruit geloot voor een extra prijs.

Ik ben om 15u gestart voor de 5km.
Gezien het warm was zocht ik mijn vaste mede lopers en schatte zo'n tijd van 25 min te lopen.
We hebben met een groepje van een man of 7 gelopen tot in de laatste kilometer.
Dan is degene die ik vaak als haas neem, versneld en heb ik geprobeerd om mee te gaan.
Dit is even gelukt tot ik in het rood ging, maar ben op een afstand blijven volgen op eigen tempo.
Zo heb ik toch nog een eindtijd van 24:07 gelopen.

Over 14 dagen is de laatste criterium jogging voor de vakantie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.