woensdag 18 juni 2014

Stilte jogging Stekene.

Zondag hebben we de stilte jogging in Stekene gelopen.
De kids liepen om 14u30, de 1,2 km.
Zoals gewoonlijk liep ik met de kids mee als opwarming.
De start was razend snel, mijn benen ontploften bijna.
Milan had een knappe 2de plaats en Matys eindigde als 6de.








Om 15u ging de 5km van start.
Het weer was ideaal, 19°C, bewolkt en een beetje wind.
Ik stond vooraan om te starten en vertrok in achtste positie.
Het was een prachtig parcours, je had op 3 punten een mooi overzicht van wie voor en achter je liep.
Ik heb vanaf het begin 2 lopers gevolgd met een strak tempo.
Op een gegeven moment versnelde er een, maar ik ben bij de andere gebleven om me niet te forceren.
Degene die versneld was, is op zo'n 100m voor ons blijven lopen
We hebben constant hetzelfde tempo gehouden tot aan de finish.
En zijn gefinisht in een tijd van 23:10.
Dit was mijn snelste tijd dit jaar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Moestuin 2023

Voorzaaien staak- en struikbonen.